top of page
Weddings

את תפקידו של מנהל האירוע החיצוני אף לא רוצה לבצע, המשימה קשה, לא פשוטה כלל והראש מלא בדאגות
מנהל האירוע נדרש לעקוב אחר דברים רבים, כגון: סידורי ההושבה, לוחות הזמנים, חלוקת ואיכות המנות, פעילות הספקים השונים, ולשים לב לכל הפרטים הקטנים
.תוך כל הלחצים הללו, עליו להיות מארח למופת, לשמור על חיוך רחב ולקבל כל בקשה של האורחים הרבים בברכה. אלו נעליים סופר גדולות
,שימו לב היטב מי ממלא את התפקיד הזה באירוע שלכם, ניהול אירועים הוא תפקיד קשה מאוד אותו ניתן אכן לחלק בין כמה בני משפחה או אולי לבצע בעצמכם
אך זכרו כי מתחתנים רק פעם אחת בחיים, גם אתם, בני משפחותיכם, החברים וההורים הגיעו אל האירוע במטרה ליהנות ולא לעבוד
 

יתרונות של ניהול אירועים מקצועי


ניהול לוח הזמנים של האירוע וגם ניהולו במהלך האירוע כולו דרוש ייעוץ מקצועי. אנו ננחה את הספקים כיצד לפעול
נתזמן את התחלת הגשת האוכל, ננחה את הכניסה לחופה ונלווה אתכם ואת האורחים במשך האירוע כולו

התמודדות עם קשיים, שיבושים או תקלות בזמן אמת. מטרתנו וזהות את הבעיה לפני ולמנוע אותה. מנהל האירוע האישי שלך הוא תעודת הביטוח שלכם
אם משהו ישתבש במהלך הפקת האירוע יש לכם כתובת לפנות אליה, ישנו אדם בעל ניסיון המסוגל לפתור במהרה כל בעיה

מנהל אירוע אישי טוב הוא כזה המפיק את המיטב מכלל הספקים באירוע, הוא יבטיח כי הדי ג'י יעניק לכם את השירות הטוב ביותר
שהמלצרים יגישו את האוכל לשולחנות יחדיו, האורחים יתרכזו בשולחנות מבלי לפתוח שולחנות נוספים שלא לצורך וכן הלאה
מנהל אירוע האישי מטעם המשפחה או בשמו האחר מנהל האירוע מטעם המשפחה הוא סוג של בוס קשוח המנהל ביד רמה את האירוע כולו
מנהל האירוע האישי מופקד על ניהול תקין של האירוע כולו, המקצוע שלו הוא דאגות לכל אותם פרטים קטנים המרכיבים אירועים מוצלחים
ניהול אירוע הוא תחום הדורש ניסיון, כריזמה, יצירתיות, אינטליגנציה רגשית גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ וכושר מנהיגות

מה חשוב לתאם מראש עם מנהל האירוע


העבירו אל מנהל האירוע האישי מטעם המשפחה את רשימת הספקים בחתונה, את ההסכמים ואת פרטי ההתקשרות עמם
יש לוודא כי מקום האירוע מציע תנאים מתאימים להפעלת השירותים הדרושים לכם
עדכנו את מנהל האירוע האישי במספר האורחים הצפויים להגיע, סידורים מיוחדים הדרושים בחנייה, אוטובוס אשר צפוי להגיע עמוס באורחים
עדכנו את מנהל האירוע האישי בסידורי הישיבה (אם בחרתם לתאם סידורי ישיבה), בשולחנות השמורים למשפחה ובצורך שלכם בשולחנות רזרבה
הקפידו להרכיב יחד עם מנהל האירוע האישי את לוח הזמנים, גלו מעורבות בהפקת האירוע והדגישו בפני מנהל האירוע מטעמכם כיצד נראה אירוע החלומות שלכם ומה לא תרצו לראות באירוע שלכם

הפקה היא דרך ארוכה ומפותלת שביומה האחרון אנחנו נרגשים, והלחץ ללא ספק יכול להשפיע לרעה. לאחר המון אינטנסיביות וימים ארוכים ללא שינה, אנחנו לא עומדים בלחץ, ומאבדים את ההנאה שלנו
תנו לנו לעזור לכם

מנהל אירוע + מארחת

מנהל אירוע אישי צמוד + מארחת מפיקה, שנמצאת צמוד אליכם כל האירוע, וחוץ מלדאוג לכם לכל מה שאתם צריכים, גם עוזרת בארגון האירוע *מומלץ באירועים מעל 300 איש ו/או מורכבים מהרגיל

איש קשר מטעמכם שינהל לכם את האירוע מתחילתו ועד סופו. האינטרסים שלכם הם האינטרסים שלנו! ומטרתנו היא לתת לכם ראש שקט ובטוח

והכי חשוב לשחרר אתכם ואת יקיריכם להנות מהחגיגה

ברית/ה

ללא ספק אחד האירועים המרגשים ביותר והשמחים ביותר! כל מנה חשובה מאוד בספירת האורחים, בנוסף קחו בחשבון שחלק העיקרי באירוע זה מתנות

בר/בת מצווה

דאגה לכל הפרטים, בר מצווה  לרוב, אפילו יותר מורכבת מחתונה. להקה, נאומים, עמדות הפעלה ומשחקים לילדים, שני סוגי תפריטים, הסעות מיוחדות ועוד

אירועים פרטיים

חוגגים מסיבה בחצר שלכם? מתכננים אירוע גדול בחוף הים? תנו לנו לארגן לכם את הכל. מאירוגן מלא של הפקה, עד ניהול האירוע עצמו

Private Parties
אירועי חברה

ועידות, השקת מוצר, ארוחת ערב, אומן אורח, ועוד..  נשמח לארגן לך את האירוע לחברה שלכם

מסיבות חברה

אירועי ערב, ארועים מיוחדים ומשגעים. ארוחה טובה, בר חופשי, זמר אורח ותקליטן. הכל בשביל העובדים הכי טובים שלך

יום כיף

לכל עסק יש את העובדים שלו! והם החלק החשוב ביותר במנה החברה. הגיע הזמן לפנק אותם. מגוון הצעות לאירוע עובדים מפנק

Corporate Events

ניתן לשדרג בתוספת, עמדות יפות ומיוחדות של פיצוחים, ממתקים, דונאטס ועוד

יש לנו עגלת/וואן יוגורט מדליק(פרווה) או גלידה לקיץ ולחורף

כל אטרקציה שתרצו לאירוע, נשמח לקשר אתכם עם הספקים הכי אטרקטיביים בתעשייה

bottom of page